Wzorzyste spodnie

5/27/2014

Witajcie!

Lato już coraz bliżej, więc można sobie pozwolić na trochę szaleństwa ;) Zwłaszcza jeśli chodzi o ubiór. Moim ulubionym trendem na nadchodzące miesiące są wzorzyste spodnie, które ku mojej radości są już dostępne w wielu sklepach. Gdy z ciekawości sprawdzałam ich ceny, już nie było mi tak wesoło - niektóre modele zdecydowanie nie są warte swojej ceny. Co zrobić gdy jednak się uprzemy na spodnie w kwiaty?


Z pomocą przychodzi nam tańsza alternatywa i internet ;) W poszukiwaniu modelu idealnego trafiłam w kilka miejsc: do sklepu Sinsay, Lidla i na allegro.

Sinsay ostatnio dość pozytywnie mnie zaskoczył. Słyszałam niepochlebne opinie na temat kiepskiej jakości ubrań, jednak sama przekonałam się, że nie są one zasadne. Owszem, mogą trafić się modele gorszej jakości, jednak taka sytuacja może spotkać nas w każdym innym sklepie. Mój wybór padł na spodnie w czarno-białe wzorki, a że nie znalazłam ich w sklepie stacjonarnym, zamówiłam na ich stronie internetowej tutaj, tym chętniej iż były objęte dość sporą promocją. 


Cena : 49,99 zł z 79,99 zł.

Oprócz spodni, możemy znaleźć też wzorki na legginsach. W sklepie jest dostępnych kilka par z ciekawymi nadrukami, również w promocji. Mimo to jednak nie zdecydowałam się na ich zakup, gdyż nie przepadam za legginsami.




Cena : 39,99 zł


Cena : 29,99 złKolejną opcją są spodnie w Lidlu. Letnie, jasne kolory, dobra jakość i niska cena. Nic tylko kupować. Chyba się na nie zdecyduję ;) Spodnie są dostępne od 26.05 w rozmiarach 36-42 i dwóch wzorach.




Cena : 39 zł

Ostatnią alternatywą jest szukanie spodni na allegro. Ceny są tu różne, jednak można znaleźć całkiem ładne modele w granicach 60 złotych. 



Cena : 59,99 zł. Aukcja tutaj.



Cena : 55 zł. Aukcja tutaj.



Cena : 31,99zł. Aukcja tutaj.

To tyle na dziś. Zachęcam Was do szukania własnych inspiracji, niekoniecznie za duże pieniądze.

E.



You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)