Rzeczy, w które warto zainwestować na wyprzedażach + new in

7/14/2014

Witajcie!

Wyprzedaże nadal trwają, a dzięki nim można znaleźć w sklepach świetne rzeczy w bardzo atrakcyjnych cenach ;) Jednak co kupować, żeby nie zwariować? Co kilka miesięcy zasypywani jesteśmy nowymi trendami. Co jest tylko chwilową zachcianką, a w co zawsze warto inwestować? Oto moje propozycje.

1. Mała czarna
Sukienek nigdy dość, a mała czarna świetnie sprawdzi się w każdej sytuacji - na egzamin, na randkę, rodzinne święto. Bardzo łatwo do niej dobrać dodatki. Oferuje wiele możliwości!


Top Secret: 29,99 zł i 49,99 zł i 29,99 zł


House 39,99 zł | Sinsay 29,99 zł


Bershka: 39,90 zł i 49,90 zł

A skoro jesteśmy przy czarnym to...

2. Czarne spodnie
To bardzo uniwersalny ciuch, prawdziwy przyjaciel kobiety ;) Pasują do wszystkiego i na wiele okazji. Dodatkowo optycznie wyszczuplają!


House 49,99 zł | Stradivarius 69,99 zł | Sinsay 39,99 zł

3. Biała koszula
Stanowi podstawowy element każdej kobiecej garderoby - czy to klasyczna, czy z krótkimi rękawami, sprawdza się w wielu sytuacjach. Wiele modeli dla rożnych typów sylwetki.


Bershka 24,90 zł | Sinsay: 19,90 zł i 39,90 zł


Stradivarius: 49,99 zł i 39,99 zł i 49,99 zł

4. Dobrze dopasowane jeansy
Te spodnie to uniwersalność i klasa sama w sobie. Przydadzą się do wielu stylizacji: casualowej z t-shirtem i eleganckiej z koszulą i marynarką. Jeans dobrze komponuje się z większością dodatków i trendów. Dobrze skrojone i dopasowane spodnie mogą nam służyć przez wiele lat.


Top Secret: 59,99 zł i 69,99 zł


Bershka 24,90 zł | House 49,99 zł | Sinsay 29,99 zł

5. Skórzana kurtka
Takie okrycie gwarantuje udaną stylizację - z elegancką spódnicą czy sukienką nadaje się do pracy czy na wyjście, z jeansami dobrze komponuje się na co dzień. Jest ponadczasowa i uniwersalna. Na wyprzedażach można znaleźć wiele modeli w różnych kolorach.


Bershka 69,90 zł | Stradivarius 99,90 zł

6. Szpilki
Najlepiej postawić na te klasyczne propozycje, które założymy wielokrotnie i szybko się nam nie znudzą. Buty na obcasach są bardzo efektowne, świetnie modelują kobiecą sylwetkę i dodają seksapilu. Ja stawiam na te w kolorze czarnym, czerwonym lub nude - będą pasować do wielu stylizacji.


Sinsay 29,99 zł | Stradivarius 59,90 zł

7. Koszulki basic
Tego typu ubrań nigdy nie za wiele, zwłaszcza, że często się je nosi, zarówno z długim jak i krótkim rękawem. Podstawa do stworzenia wielu stylizacji codziennych i bardziej formalnych.


Sinsay: 9,99 zł i 14,99 zł


Top Secret 19,99 zł | House 9,99 zł

8. Klasyczny trencz lub żakiet
Na chłodniejsze czasy zawsze się przydadzą. Jeśli jeszcze nie macie swojej ulubionej marynarki to warto właśnie teraz jej poszukać. To samo tyczy się płaszczy - klasyczny beżowy lub czarny trencz pasuje do wszystkiego! A już czas zacząć myśleć o nadchodzącej jesieni lub zimniejszych letnich nocach.


House: oba za 79,99 zł 


Top Secret: 89,99 zł i 69,99 zł


Bershka 79,90 zł | Stradivarius 69,90 zł

New In! Czyli co udało mi się upolować na wyprzedażach. 
Wszak niewiele kupuje zazwyczaj, jednak w czasie przecen zdarza mi się przejrzeć sklepowe wieszaki w poszukiwaniu czegoś co może mi się przydać.


Koszulki : New Yorker, Spódnica : Tally Weijl, Spodenki : H&M


Sweter : Sinsay

Uwielbiam czarno-białe ubrania. Do gustu przypadły mi koszulki na cienkich ramiączkach ze zwiewnego materiału - w sam raz na lato. O wzorzystej spódniczce myślałam od dłuższego czasu, kupiłam ją niedawno za 16 zł. Białe spodenki zawsze wydawały mi się podejrzane, gdyż większość producentów robiła je z lekko przeźroczystego materiału co mi nie odpowiada. A te z H&M są dobrej jakości i nie widać przez nie co się nosi pod spodem ;) To ostatecznie skłoniło mnie do ich kupna (+ niska cena). Na koniec melanżowy sweter z Sinsaya, na który polowałam od dłuższego czasu i kupiłam go przez internet za 29 zł. 

Co udało Wam się upolować tego lata? Jakie są Wasze must have?

E. 

You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)