A ja wolę moją Mamę :)

8/18/2014

Witajcie kochani, którzykolwiek to czytacie!

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z Wami tematem bliskim memu sercu - Mamą. Może nie dosłownie nią samą, ale jej pasją, której ostatnio poświęca dużo czasu. Sama, jako totalne beztalencie manualne (z małymi wyjątkami, if you know what I mean...) bardzo podziwiam wszystkie jej prace i widzę niesamowity progres, jaki poczyniła przez te parę miesięcy. Tyle słowem wstępu, teraz trochę teorii.

Nazwa "decoupage" pochodzi od francuskiego słowa "decouper", które znaczy tyle, co "wycinać". Ma to związek z techniką powstawania prac, która opiera się głównie na wycinaniu, wydzieraniu i przyklejaniu gotowych wzorów na odpowiednio przygotowaną powierzchnię. Cała sztuka polega na tym, żeby gotowa praca wyglądała jak ręcznie malowana. 

Internety oszalały na punkcie zdobienia decoupage stosunkowo niedawno, jednak sama technika była stosowana już  w XII wieku przez plemiona nomadów na wschodniej Syberii. Później decoupage zafascynował jeszcze wiele znanych osobistości (m.in. Marię Antoninę, Lorda Byrona), a także artystów (Pablo Picasso). 

Tyle marudzenia, teraz kilka fotek prac stworzonych właśnie przez moją Mamę.











Więcej dzieł możecie zobaczyć i polajkować na Fanpage . Mam nadzieję, że spodobają się Wam równie bardzo, jak mnie. Zapraszam serdecznie i trzymajcie się ciepło!

P.

You Might Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)

Google+

Obserwatorzy

Blogi modowe wg miast