Red lips

6/17/2015

Witajcie!

Dzisiaj troszkę na luzie i z przymrużeniem oka ;) Poświęciłam kiedyś cały post na sklepy ,,japan style" i rzeczy, które w nich zamawiałam (tutaj można sobie przypomnieć). Czas mija, a ubrania te nadal dobrze mi służą. Na dowód zamieszczam zdjęcia - koszula jest w świetnym stanie i polubiłam ją niezmiernie. Dzięki rzucającemu się w oczy nadrukowi jest ciekawym urozmaiceniem i miłą odmianą od jednolitych, eleganckich koszul. Jest dość luźna, więc świetnie nadaje się na co dzień, czy na niezobowiązujące wyjścia ze znajomymi. Do tego jeansy i trampki i mamy zestaw idealny dla mnie, czyli wygodny i komfortowy. W sam raz do codziennego biegania po mieście czy na zakupy ;) A czerwone usta na koszuli przełamują schemat sportowej stylizacji i nadają jej bardziej kobiecy charakter.

***

Hello!

Long time ago I wrote a post about ,,japan style" stores and things, that I ordered (here you can remind it). Time goes by and the clothes serve me very well. Here're pictures to prove it - the shirt is in a great condition and I like it very much. Thanks to distinctive print is a nice variety from formal, elegant shirts. It's quite loose, so is perfect for everyday wearing or for informal meetings with friends. To this I picked jeans and sneakers and I have perfect set for me, comfortable and convenient. Ideal for running around the city or for shopping ;) Red lips on a shirt break the rules of sporty set and make it this looks more feminine.



Zdjęcia: Asio

Koszula | Shirt: Allegro
Spodnie | Jeans: C&A
Trampki | Sneakers: Deichmann
Torba | Bag: SH (Primark)

E.

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. rzeczy "japan style" nie są złe - obserwując blogi widzę niejednokrotnie naprawdę fajne ciuchy z nich :)
    sama mam od "japońców" tylko jedną rzecz - dżinsy z wysokim stanem, z dwoma rzędami nitów.
    I bardzo je lubię.
    Jakościowo także niczego im nie brakuje ;)

    tylko... zawsze się boję, że jak jednak coś innego zamówię, to przyjdzie mi ciuch jak z fanpejdża "Produkt niezgodny z opisem" ;P

    świetna ta koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, taki jest też urok tych sklepów. Ja do tej pory mam dobre wspomnienia z japan style, ale czekam jeszcze na przesyłkę z dresslink, może coś się zmieni ;)

      Usuń
  2. Śliczna koszula! Fajnie, na luzie i z klasą :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taka koszule tylko, ze w kolorze czarnym ;) fajny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Bardzo podoba mi się ta kisses koszula ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta koszula, ale zupełnie nie w moim stylu. Podoba mi się za to włożenie jej w jeansy i pasek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta koszula! bardzo mi się podoba ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak długo polowałam na tą koszulę, że aż jej nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecam, jeszcze można znaleźć ją na allegro :)

      Usuń
  8. Jejku.. Piękna koszule , bardzo ładna stylizacja ❤ Mam podobny gust ! :)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula jest śliczna ;)
    obserwuje i serdecznie zapraszam!
    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)