Urban boho

8/31/2016

Witajcie!

W tym roku czuję niedosyt typowo letnich stylizacji, dlatego póki pogoda pozwala, nadrabiam zaległości. Dziś styl boho, ale w monochromatycznym wydaniu :) Mieszanina sprawdzonych rzeczy z odrobiną nowości - luźną kamizelką oraz koszulką z hipisowskim motywem. 
Spotkałam się z różnymi, często odmiennymi opiniami o sklepie Sinsay. Sporo moich T-shirtów pochodzi właśnie stamtąd, ostatnio do kolekcji dołączyła ta czarna kamizelko-narzutka w stylu waterfall. I muszę przyznać, że jest świetna! Lubię mieć coś narzuconego na ramiona, nawet gdy jest ciepło, dlatego taka lekka i cienka kamizelka idealnie się do tego nadaje.
Koszulka z dzisiejszej stylizacji oraz choker pochodzą ze współpracy ze sklepem Gamiss, o którym więcej dowiecie się w kolejnym poście. Do tego zestawu w stylu boho pasują w sam raz :) 









Zdjęcia: Asio

Koszulka i choker | T-shirt & choker: Gamiss / Kamizelka | Vest: Sinsay /Spodenki | Shorts: New Yorker / Torebka i kapelusz | Bag & hat: SH / Balerinki | Flats: Allegro / Zegarek | Watch: Ecarla

E.

You Might Also Like

16 komentarzy

  1. Pięknie wyglądasz w tym stylu:) super buty i kapelusz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe, stonowane i nieprzerysowane boho, fajne proporcje elementów prostych i dekoracyjnych :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, ciekawe dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. T-shirt jest genialny! No i piękny oryginalny choker :)

    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobnie jak Ty - chociaż wszelkie kuse ciuchy to nie do końca jest to, za czym przepadam, to też jakoś tak serce jeszcze rwie mi się ku letnim zwiewnościom.
    Dobrze, że pogoda w miarę znośna i jeszcze można poszaleć ;)

    Super ten zestaw - wiesz, że ja wszelkie rozwiązania boho kocham, więc nie mogę takim propozycjom nie przyklasnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w estetyce boho-romantycznej lubię Cię najbardziej. Nie znam drugiej osoby, której tak dobrze w kapeluszach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylowo ale nie przesadnie ...przemyślana i udana stylizacja :)

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w kapeluszu:) Czarno białe zestawy to moje ulubione więc bardzo mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój pomysł na boho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka najbardziej przykuła moją uwagę. Przydałoby się jakieś zbliżenie na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam napisać pełen zachwytu komentarz do weselnej sukienki, ale coś jest rozsypane na tej stronie, kilka razy podchodziłam :( Dlatego zamieszczam go tutaj.
    Sukienka jest cudowna, Ty w niej prezentujesz się idealnie, a dodatkowo miód na moje
    serducho za stylizację z sh :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo eleganckie to Twoje miejskie boho. Mi się podoba, bo uwielbiam zarówno zestawy biało-czarne jak i szorty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boho to jest to! :D Świetna stylizacja, torebka cudna, no i ten kapelusz! :))) Bosssko! Całuję :*
    www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)