Abbey Road

9/20/2016

Witajcie!

Dłuższa przerwa od bloga spowodowana była nagromadzeniem się spraw prywatnych. Powoli się z nich wygrzebuję i wracam do regularnego pisania. Dzisiaj luz i rock'n' roll!
O muzyce mogłabym pisać długo, o rockowej najwięcej. Stary, dobry i klasyczny rock był ze mną niezmiennie od wczesnych lat, nie zniknął pod wpływem odkrywania kolejnych gatunków i odmian. A The Beatles to zespół wyjątkowy, będący inspiracją dla wielu artystów i który wywarł wielki wpływ na późniejsze dzieje muzyki i popkultury. Nie sposób powiedzieć, którą płytę z ich dorobku lubię najbardziej, ale gdyby wskazać pierwszą, która poznałam, byłoby to właśnie ,,Abbey Road". Album został wydany w 1969 roku, w czasie świetności ideologii hipisowskiej i sławnego festiwalu  w Woodstock, a dzisiejsza stylizacja luźnie nawiązuje do ruchu tamtego okresu.
A więc - peace & love for everyone :) 







Zdjęcia: Asio

Koszulka, torba i spodnie | Tee, bag & ripped jeans: SH (+ DIY) / Koszula | Shirt: Szachownica / Okulary | Sunglasses: Dresslink / Trampki | Sneakers: Sinsay


E.

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Wstyd się przyznać, ale Beatlesi to nigdy nie była moja bajka - solowy Lennon to i owszem, ale Beatlesi średnio.
    Rocka zawsze lubiłam od lat 70 w górę i zawsze bardziej ciągnęło mnie do hard rocka, art rocka, rocka progresywnego.
    Beatlesów jakoś u mnie się nie słuchało, a kiedy sama odkrywałam muzykę, to też nie umiałam w nich znaleźć tego, czego szukałam.
    Ale pozycję legendy i prekursorstwo oraz wpływ na rozwój muzyki zawsze u nich doceniałam ;)

    Nie wiem, czy z hipisami ale na pewno z rockowymi, alternatywnymi klimatami ten zestaw mi się kojarzy :)
    I fajnie wyglądasz, bo Tobie takie klimaty pasują - i lubię je u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna luzacka stylizacja, super koszula i spodnie:) Bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny luźny zestaw, jak zwykle u Ciebie dopracowany i w klimacie jaki chcesz osiągnąć, super t-shirt i w Szachownicy takie mieli? Muszę zajrzeć, mają fajne i dobrej jakości rzeczy i czasem tam kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, perfekcyjny w detalu look, koszula, spodnie i dodatki super :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie w tym zestawie wyglądasz kochana :)
    Uwielbiam koszule w kratę.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie rockowo, pasują Ci takie zestawy i chyba dobrze się w nich czujesz. To widać, ładnie, z gustem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja lubię wszystko co mi wpadnie w ucho i porywa do tańca czy kołysnia :D nieważne z jakiego gatunku :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)