Loose blouse

6/09/2017

Witajcie!

Czerwiec to zawsze bardzo pracowity miesiąc. Zwykle narzekają na niego studenci i uczniowie, dla których zaczyna się czas wzmożonej nauki i zaliczeń, a w pracy ostatnie szlify i projekty przed planowanymi urlopami. Do mojego urlopu jeszcze sporo czasu i czeka mnie gorące lato spędzone w mieście. W takim wypadku zawsze stawiam na luźną i przewiewną górę, ponieważ łatwiej mi znieść wszelakie upały w takim wydaniu. Bluzkę z dzisiejszego posta udało mi się dorwać w nowo odkrytym second handzie, o którym więcej napiszę Wam w następnym poście. Kolejną nowością są sandałki na szpilce - wiązane i zamszowe, zdecydowanie w stylu boho. Aby otrzymać spójny styl stylizacji, wybrałam jeszcze torebkę z frędzlami i mój ulubiony, czarny kapelusz - fedorę :) 








Zdjęcia: Asio

Bluzka, kapelusz i spodnie | Top, hat & trousers: SH / Sandałki | Sandals: CzasNaButy.pl / Okulary | Sunglasses: Sinsay / Zegarek | Watch: Ecarla.pl 

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Bardzo silne, zdecydowane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choćbyś miała na sobie najpiękniejsze buty świata, to i tak będą mi je przesłaniały te lenonki - są piękne! Masz je z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupione całkiem niedawno :) Są jeszcze dostępne online i stacjonarnie.

      Usuń
  3. rewelacyjna stylizacja wyglądasz pięknie :) bardzo podoba mi się torebka<3

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)