Almost spring

3/16/2018

Witajcie!

Miałam już nadzieję, że wiosna zagościła we Wrocławiu na stałe. Zanim zdążyłam opublikować te słoneczne zdjęcia z zeszłego weekendu, miasto zostało dość konkretnie zasypane śniegiem, jakiego jeszcze w tym roku nie było. Także stylizacja jest trochę mało wiarygodna patrząc na to, co dzieje się aktualnie za oknem ;) Moja nowa, ulubiona sukienka w ludowe zdobienia pochodzi z polskiego sklepu, który pewnie większość z Was kojarzy - ebutik.pl. Ostatni raz zaglądałam do niego, kiedy jeszcze miał swoją stacjonarną siedzibę w Jeleniej Górze, aktualnie buszuję w nim już tylko przez internet. Kilkugodzinne przeglądanie wirtualnych wieszaków zaowocowało m.in. kupnem tej bardzo wygodnej i oryginalnej sukienki oraz kilku innych, równie ciekawych rzeczy, które zamierzam pokazać Wam w najbliższym czasie. Nawiązując do mojego poprzedniego posta o zakupach internetowych, muszę przyznać, że na nowo polubiłam Ebutik i dość często tam zaglądam - mają bardzo duży wybór ubrań i dodatków, dostawa przebiega w tempie ekspresowym (najpóźniej w ciągu 48h od zamówienia, paczka jest już u mnie), a do tego jeszcze 100 dni na zwrot, gdyby ktoś się jednak rozmyślił. Dobrze dobrana rozmiarówka, różne wersje kolorystyczne, porządne wykończenie. Naprawdę cieszę się, że polskie sklepy stawiają na jakość i świetną obsługę klienta, przy której większość znanych sieciówek zostaje daleko w tyle. I mówię tu o ogólnie dostępnym, popularnym sklepie, a nie Concept Storach, które mają inne założenia, ale również trzymają dobry poziom. I nie, nie jest to post sponsorowany, tylko moje własne przemyślenia :)









Zdjęcia: Asio

Płaszcz | Coat: H&M / Sukienka | Dress: Butik / Buty i kapelusz | Shoes & Hat: Dresslink / Torebka | Bag: SH / Zegarek | Watch: Sajbazar

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Ładna sukienka dająca nadzieję na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten zestaw, a najbardziej w oko wpadł mi zegarek - poluję na cały czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, Ty też pomimo upływu miesięcy nadal jesteś sobą i wybierasz to, w czym Ci ładnie, a nie to, co najbardziej trendy ;P
    Bywam tu teraz bardzo z doskoku i próbuję się na nowo w tę całą blogową zabawę wkręcić i chociaż wiele zjawisk mnie do tego powrotu zniechęca, to stałość stylu niektórych z Was sprawia, że chce się na te blogi zaglądać :D

    Wyglądasz bardzo ładnie!
    Nie należy się przejmować chwilowym powrotem zimy - bywało już gorzej, w tym roku tak naprawdę wcale jej nie było, teraz ma już być na stałe coraz cieplej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)