The Countryside

7/23/2019

Witajcie!

Ostatnio bardzo cenię sobie każdą wolną chwilę - może dlatego, że niewiele ich było w ciągu tego miesiąca. Krótki wypad za miasto, gdzie mam czas na odpoczynek i wyciszenie to prawdziwy luksus. Spokojny spacer na łonie natury, grill na świeżym powietrzu i brak pośpiechu - tego mi właśnie było trzeba! A takie właśnie małe wakacje udało mi się zrealizować w ostatni weekend. No i obowiązkowo zdjęcia ze zbożem, czyli absolutny ,,must have" każdej blogerki modowej :)
Nie mogło oczywiście obejść się bez wygodnej i przewiewnej stylizacji. Letnia sukienka z guzikami na froncie oraz kieszonkami, mała okrągła torebka i wiązane espadryle świetnie pasują do bardzo wakacyjnego stylu boho. I świetnie wpisują się w klimat dzisiejszych zdjęć. Sporo też w mojej tegorocznej garderobie długości midi - czuję się w nich swobodnie i wygodnie, a jednocześnie bardzo kobieco. Póki co nie odpuszczam temu fasonowi. 









Sukienka | Dress: Shein / Espadryle | Espadrilles: NN / Torebka | Bag: Aliexpress / Dodatki | Accessories: Sajbazar

Z kodem: Q3tryta15 macie 15 % rabat do sklepu SHein :) 

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Zgadzam się, sesja w zbożu to must have. :D Zdjęcia wyszły super. Bardzo spodobały mi się Twoje bransoletki. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, aby odpocząć choć na chwilę od tego całego miejskiego zgiełku- mam to samo.

    Świetna jest ta sukienka, mam ją tylko, że zieloną, bo Twoja jest w niebieskie paski, tak ?

    Super klimat kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)