More dots!

10/17/2019

Witajcie!

Czas w końcu porzucić sen o lecie i skupić się teraz na stylizacjach bardziej jesiennych. Przy aktualnej wrocławskiej pogodzie, czyli dość ciepłej i słonecznej, robienie nowych zdjęć to sama przyjemność. Jesień w takim wydaniu lubię najbardziej! 
Dziś bardzo urocza i wręcz dziewczęca sukienka w stylu retro, jednak zawierająca w swojej formie jeden z ważnych tegorocznych trendów. A mianowicie - bufki! Ubrań poszerzających ramiona unikałam zawsze jak ognia, ponieważ nie czułam się w nich komfortowo. Zabawa z szerokościami raczej kończyła się na wysokości łokci. I chociaż na pierwszy rzut oka ten trend nie wydaje się zbyt łatwy do okiełznania, nie okazuje się aż tak wielkim wyzwaniem. Wszystko za sprawą odpowiednich proporcji sukienki - lekko bufiaste rękawy komponują się dobrze z węższym dołem i dekoltem w szpic, zakończonym guziczkami. Znalazłam ją na Vinted kilka miesięcy temu i z miejsca ujęła mnie jej prostota i piękno. Z nietypowymi jak dla mnie rękawami jakoś się oswoiłam i przeszkadzają mi już (trochę) mniej ;)










Zdjęcia: Asio

SUkienka | Dress: Vinted / Buty | Shoes: Elilu.pl / Naszyjnik | Necklace: Dedicante

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Pięknie się prezentujesz 👍💞, bardzo zgrabnie a rękawy super. Całość na wielki plus. Serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropki są bardzo dziewczęce. <3 Jestem zachwycona obecną pogodą- jest ciepło jak latem, ale krajobraz jesienny. W sam raz na zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)