Michel Black

11/07/2019

Witajcie!

Znacie polską markę obuwniczą Altercore? Być może niewielu jeszcze z Was ją kojarzy, ale rzucę dziś na nią trochę światła. Firma ta produkuje klasyczne i wegańskie buty w stylu alternatywnym, więc w większości będzie znana osobom siedzącym w tym środowisku. Zdecydowanie polecam się z nią zapoznać - tworzą naprawdę super wytrzymałe obuwie, do produkcji których nie zostały użyte materiały pochodzenia zwierzęcego. W tej chwili mam tylko dwie pary butów ze skóry: połączone z wytrzymałym syntetykiem buty górskie oraz klasyczne, czarne szpilki, które służą latami i staram się już całkiem odchodzić od kupowania ubrań i dodatków z naturalnej skóry. 
Większość modeli Altercore jest prosta, wytrzymała i ponadczasowa, jednak nie są produkowane na masową skalę. Dawno temu upatrzyłam sobie model Michel Black, jednak wtedy były poza moim zasięgiem (szczególnie cenowym). Później zniknęły ze sklepu internetowego i na jakiś czas odeszły w zapomnienie. Znalazłam je przypadkiem miesiąc temu na Vinted i tym razem kupiłam od razu. Przyznam szczerze, że przepadłam z miejsca! To najlepiej dopasowane muszkieterki, jakie miałam przyjemność nosić, a przerobiłam już ich trochę. Ciężko jest trafić z idealnie dopasowaną cholewką, kiedy ma się bardzo szczupłe nogi. Mimo obcasa i platformy są niezwykle wygodne i póki co testuję je na wszystkie możliwe sposoby :) I wypatruję kolejnych okazji na inne modele Altercore! 









Zdjęcia: Asio

Golf | Turtleneck: Shein / Spódnica | Skirt: Sinsay / Narzutka | Blazer: Zoio.pl / Buty | Shoes: Altercore / Plecak | Backpack: Reserved

Z kodem Q4tryta15 macie rabat do sklepu Shein aż do końca grudnia!

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. Świetny outfit, taki na luzie. Bardzo mi się spodobała spódnica. :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz genialnie! Beret, spódniczka i te buty to trio idealne. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look- podoba mis się kolorystyka i spódniczka w całości :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te buty! Super, że są polskie marki, które produkują wegańskie buty :) Tylko pewnie cenowo wychodzą drożej? Ja szukam tanich butów damskich https://estetino.pl/buty-damskie najlepiej właśnie ze skórki, ale nie zwierzęcej. PS. Cała stylówka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)