Materials

11/20/2016

Witajcie!

Od kilku lat dwurzędowe płaszcze zyskują coraz więcej zwolenniczek. To kolejne zapożyczenie z męskiej szafy, które znalazło swoje miejsce w modzie damskiej i może być świetnym elementem codziennej stylizacji. Mój tradycyjnie pochodzi z drugiej ręki - second handy pełne są prostych, klasycznych okryć wierzchnich typu oversized i jeśli szukacie czegoś podobnego, to polecam zajrzeć najpierw tam :) 
Mój ulubiony kolorystyczny duet czerni i bieli przełamałam delikatnym beżem, a do tego postanowiłam zamieszać trochę z materiałami. Gruba dzianina, woskowane spodnie i sztuczny zamsz: na butach oraz torebce i prosty, minimalistyczny zestaw na jesień gotowy! 







Zdjęcia: Asio

Płaszcz | Coat: SH / Spodnie | Trousers: New Yorker / Sweter i torebka | Jumper & Bag: Sinsay / Buty | Shoes: Dresslink / Dodatki | Accessories: E-carla.

E.

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Płaszczyk bardzo mi się podoba :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. dwurzędowe płaszcze, kurtki i marynarki to samo piękno :)
    ja je bardzo lubię - a jeszcze bardziej lubię oglądać je na ładnych istotach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz w takich stonowanych kolorkach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemna całość, ale brakuje mi tu choćby szala w kratkę. Czegoś ożywiającego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię dwurzędowe płaszcze. Zawsze mi się podobają, także ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :)
    http://tomodo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)