Zaful - zakupy i recenzja

8/27/2016

Witajcie!

Przypominajka:

Przyznam szczerze, że rzadko mam czas na współpracę z zagranicznymi sklepami. Tym razem odezwały się do mnie dwa portale, które prowadzą intensywną kampanię reklamową wśród blogerów, co pewnie już zauważyliście ;) Dziś postaram się Wam opisać jak wyglądają zakupy, realizacja zamówienia oraz przysłane produkty ze sklepu Zaful.com!


1. Logowanie i panel kontrolny
Zaczynamy od założenia konta w serwisie. Dla nowych użytkowników jest opcja ,,Create an account". Po chwili dostajemy wiadomość potwierdzającą na podanego przez nas maila i możemy się cieszyć aktywnym kontem, czyli standardowa procedura w każdym sklepie internetowym. Kolejne logowanie odbywa się już poprzez ,,Sign in". 
Panel kontrolny jest intuicyjny i prosty w obsłudze. Po zalogowaniu na swoje konto mamy dostęp do różnych zakładek:


1. Złożone zamówienia, które są w trakcie realizacji lub zostały już zakończone. Jest tu podany numer Waszego zamówienia, data jego złożenia, jego wartość oraz status. 
2. W tej zakładce zobaczycie jakie kupony promocyjne możecie aktualnie wykorzystać w trakcie robienia zakupów oraz do kiedy trwają te promocje. 
3. Tutaj po zakończeniu zakupów i otrzymaniu przesyłki wyświetlają się zakupione przedmioty, do których możecie napisać recenzję. Przydatna opcja, gdyż za każdą napisaną opinię i dodane własne zdjęcie otrzymujecie punkty, które następnie możecie wymieniać na kupony bądź dolary do wykorzystania przy kolejnych zakupach. 
4. Opcja przydatna już po złożeniu zamówienia - możecie śledzić status Waszej przesyłki w zakładce ,,track your shippment". Kopiujecie numer nadany dla Waszego zamówienia i szukacie na stronie PostNL.

2. Składanie zamówienia
Po wybraniu przedmiotów i dodaniu ich do koszyka, możemy od razu skorzystać z gotowych kodów promocyjnych dostępnych na stronie. Na dzień dzisiejszy jest to 20% upustu w zamian za zaproszenie znajomych do dołączenia do sklepu.


Gdy ja składałam zamówienie, trwały akurat Igrzyska Olimpijskie w Rio i za hasło ,,Rio2016" można było dostać aż 30% upustu, dlatego warto polować na tego typu promocje :) Kody wpisujemy pod koniec zamawiania, gdy pojawi nam się rubryka ,,apply a coupon". Wtedy też wpisujecie adres dostawy (można używać polskich znaków) oraz Wasz numer kontaktowy. 

3. Przesyłka
Po złożeniu zamówienia wybieramy rodzaj przesyłki. Mamy tutaj dostępne dwie opcje:


  • standardowa - z niej własnie skorzystałam, gdyż moje zamówienie wynosiło 45$, dzięki czemu nie musiałam za nią płacić. I faktycznie paczka dotarła bardzo szybko - 8.08 zakupiłam przedmioty, a po 15 dniach je otrzymałam.
  • express - gdy zamówienie przekroczy 99$, wtedy możemy liczyć na taką darmową wysyłkę, w dodatku dużo szybszą ;)
Ważna sprawa!
Podczas składania zamówienia, na stronie konkretnych przedmiotów warto sprawdzić czy jest on dostępny na magazynie - wtedy zobaczycie informację, że przesyłka może zostać wysłana w ciągu 3 dni. Inaczej przyjdzie Wam czekać dłużej na paczkę z zakupami.



4. Filtrowanie treści
Dla mnie to duże ułatwienie w trakcie szukania. Często korzystam z promocji i wyprzedaży, więc sortowanie po cenach przedmiotów bardzo usprawnia moje zakupy :) Opcja ta jest widoczna po prawej stronie.



5. Moje zamówienie 
Przyszła kolej, aby pokazać Wam moje zakupy! Tak wyglądały one na stronie internetowej:


... a tak w rzeczywistości:


Paczka, którą otrzymałam, była szczelnie i mocno zapakowana. Każda rzecz w środku była dodatkowo zabezpieczona folią. Wszystkie zamówione przedmioty przyszły w nienaruszonym stanie. I muszę przyznać, że nie śmierdziały sztucznością!


Na pierwszy ogień idzie kolorowa torebka. Dużo większa niż się spodziewałam,  ale nie mam jej nic do zarzucenia. Solidnie wykonana, działające zapięcia i intensywne kolory :) Jestem z niej zadowolona i pewnie wkrótce pokażę ją Wam w pełnej krasie w jesiennej stylizacji.




Dwie kolejne rzeczy to  ubrania. Koszulka jest bardzo wygodna i przewiewna - miałam okazję nosić ją już w trakcie najgorszego wrocławskiego upału i zdecydowanie dała radę! Ma bardzo przyjemny w dotyku materiał - jest to bawełna z domieszką, jednak nie podano dokładnie co to za domieszka. Sukienka też ma w składzie bawełnę, jednak w życiu bym tak nie nazwała tego materiału - bardziej przypomina sztuczną ceratkę, jest cienka i bardzo dobrze się prasuje. Dość ładnie się układa na ciele (co zobaczycie w dalszej części posta) i generalnie uznałabym ją za świetny zakup, gdyby nie ten nieszczęsny materiał. 



Ostatnia rzecz - kapelusz. Brakowało mi w mojej kolekcji klasycznej, beżowej fedory ze sztywnym rondem i oto jest :) Materiał przyjemny, obwód 56-58 cm (czyli standardowe, polskie M) i solidne wykonanie. Zdecydowanie mój ulubiony produkt z tego zamówienia!

Teraz czas pokazać, jak moje zakupy prezentują się w ,,plenerze" ;) Do sesji wybrałam kapelusz i sukienkę - na resztę przyjdzie pora innym razem. Stylizacja inspirowana klasycznym stylem boho - miało być dziewczęco i letnio. 







Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że ten post przyda Wam się w trakcie składania Waszego zamówienia w sklepie Zaful :)
E.

You Might Also Like

29 komentarzy

  1. fajnie, że tak wszystko opisałaś dokładnie, od momentu zamówienia, az po plenerową prezentację. sukienka wygląda urokliwie i wcale nie widać, że coś jest nie tak z materiałem. porównanie tego materiału d sztucznej ceratki jest mało zachęcające. Mam nadzieję, że przepuszcza powietrze, bo inaczej 'w dzień gorącego lata' będzie sauna, a to już nieprzyjemne.
    Na koniec dodam,że masz także ładną ozdobę na ręku, ale to już chyba nie zaful ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym problem, że ciężko ocenić czy przepuszcza powietrze - w trakcie zdjęć było tak gorąco, że nawet len by się nie sprawdził. Sukienka wygląda bardzo ładnie, tylko ten materiał w dotyku sprawia dziwne wrażenie - jeszcze się z takim nie spotkałam.
      Bransoletki są z innego sklepu - E.carla, a buty z Second Handu :)

      Usuń
  2. Piękna czerwona sukienka i kapelusz:) Fajne rzeczy mają w tym sklepie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wszystko opisałaś dla kogoś kto będzie sklepu używał po raz pierwszy. Ja już otrzymałam moją paczkę i niedługo zacznę pracować nad postem. Super kapelusz i sukienka, jest to jeszcze bardzo letnia propozycja, ale urocza. Zapraszam do mnie na najnowszy wpis, będę wdzięczna za klik w linki. Ja poklikałam już u Ciebie. pzdr i miłego weekendu www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i kapelusz bardzo mi się podobają <3
    super zestaw stworzylaś, taki boho, a ja osttnimi czasy bardzo polubilam sie z boho <3

    6,13$, 19,49$, 14,49$
    mogę prosić rownież o dwa kliki u mnie na koncu posta ?
    z gory wielkie dzięki :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza kolorowa torebeczka :-)

    miłego dnia!
    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka;) Do mnie także napisał ten sklep :) i zastanawiałam się nad podjęciem współpracy ;) po twoim poście zdecyduję się:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w jakiś sposób pomogłam i polecam skorzystać z oferty współpracy, bo naprawdę warto :)

      Usuń
  7. A z czego są wykonane te ubrania? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w tekście - wg metki bawełna (ale z domieszką sztucznego włókna) ;)
      Kapelusz za to z akrylu, czyli takiego syntetycznego odpowiednika wełny.

      Usuń
  8. Po takiej instrukcji chyba próbuje coś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, mają ciekawy asortyment, a ceny dość przystępne :)

      Usuń
  9. Kapelusz jest najpiękniejszy :) ja jakoś się boję zamawiać na stronach internetowych w końcu moga się pognieść, ale widzę, że jest w świetnym stanie :) przydatny post :)
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam obawy przed złożeniem zamówienia, bo szkoda by mi było gdyby się w jakiś sposób popsuł w trakcie przesyłki. Na szczęście był odpowiednio zabezpieczony :)
      I dziękuję!

      Usuń
  10. Sukienka jak najbardziej przypadła mi do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to opisałaś. Niezły zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z rzeczy Zafula byłam bardzo zadowolona :) Mają bardzo ciekawy asortyment :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Jaki rozmiar sukienki zamówiłaś? Boję się, że nie trafię z rozmiarem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. W opisie przedmiotu powinny znajdować się dokładne wymiary każdej rzeczy - ja zamawiałam zgodnie z tym, który noszę na co dzień i trafiłam dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Standardowa - PayPal lub Karta Płatnicza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A co z rozmiarem? Kierowałaś się standardową rozmiarówką amerykańską?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej - po wymiarach ubrań. W opisie przedmiotu znajdują się jego podstawowe wymiary. Wystarczy zmierzyć się centymetrem krawieckim i wtedy dużo łatwiej wybrać rozmiar. Nie zawsze jest on zgodny z tym, który noszę na co dzień, ale to różnica maksymalnie jednego rozmiaru np. z S na M. W przypadku sukienek czy spodni warto patrzyć na długość rzeczy.

      Usuń
  17. Hej!
    Pilne pytanie - nie musiałaś płacić kurierowi żadnej dodatkowej opłaty? Do mnie dziś ma dotrzeć paczka z Zaful i wlasnie sie dowiedziałam, ze mam do zapłaty jeszcze 90zl opłaty celnej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Nie, nie przytrafiła mi się nigdy taka sytuacja. Jeśli paczka pochodzi ze współpracy ze sklepem, prawdopodobnie będzie trzeba zapłacić te 90 zł, a później przesłać skan faktury do sklepu i zwykle wtedy zwracają koszty opłaty celnej.

      Usuń
  18. Od wielu lat prowadzę własny sklep internetowy, codziennie nadaje dziesiątki przesyłek. Stale przeglądam rózne portale informacyjne w poszukiwaniu porad i natrafiłem na bardzo interesujący artykuł - https://olesnicainfo.pl/rozmaitosci/popularne-rodzaje-palet-i-zasady-ich-uzytkowania/201498/ .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)