Classic boho

9/29/2017

Witajcie! 

Robiąc porządki w mojej szafie często stwierdzam, że w mojej garderobie przydałoby się więcej koloru. Najwięcej w niej czarnych ubrań, następnie bieli i czerwieni ( w różnych odcieniach). Nie ma co ukrywać - w tych kolorach czuję się najlepiej i najpewniej. Będąc na zakupach w pierwszej kolejności zwracam uwagę na rzeczy czarne. Co tu dużo mówić, to najłatwiejsza i najbezpieczniejsza opcja w każdej stylizacji. Do niej bez trudu dobiorę dodatki i niezależnie od okazji, wyglądam bardziej elegancko. 
Styl boho kojarzy się z większym przepychem, ekstrawagancją i mnogością kolorów. Mi natomiast najbardziej podobają się takie prostsze stylizacje w czerni i bieli, ale nawiązujące w pewien sposób do tej estetyki. Biała, zwiewna tunika z koronką w kontraście do czarnej reszty: spodni rurek, kapelusza, chokera i mokasynów tworzy dość prosty i bardzo uniwersalny zestaw nawiązujący właśnie do boho. 









Zdjęcia: Asio

Bluzka | Shirt: KappAhl (SH) / Spodnie | Trousers: New Yorker / Mokasyny | Moccassins: Elilu.pl / Torba | Bag: Allegro / Kapelusz | Hat: SH / Choker & shamballa: Handmade

You Might Also Like

7 komentarzy

  1. Jak ładnie :) w takie legginsy muszę i ja się zaopatrzyć Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta bluzeczka, bardzo podobają mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej szafie też jest mnóstwo czerni czy szarości, ale kolory też są, jednak rzadko je wybieram. sama nie wiem czemu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mówię, że neutralne barwy to podstawa; do nich dobierz dodatki (jak ten genialny kapelusz).
    Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)