Red suit

3/26/2019

Witajcie!

Jeśli myślicie, że garnitur to ubranie zarezerwowane tylko dla mężczyzn, to jesteście w błędzie. Dobrze skrojona marynarka i odpowiednio dopasowane spodnie to must have w szafie każdej eleganckiej kobiety. Ten kultowy zestaw zagościł w damskiej garderobie na początku lat 70. Ma wszystko, czego potrzebuje kobieta, aby poczuć się pewnie w każdej wymagającej sytuacji. To klasyka, która doskonale podkreśla charakter i sprawdzi się zarówno na wyjątkowe towarzyskie, jak i biznesowe okazje. Jedną z największych zalet garniturów jest możliwość miksowania ze sobą poszczególnych elementów na różne sposoby, a każdy jego element daje wiele możliwości stworzenia nowych, unikalnych stylizacji. Im mniej oficjalna okazja, tym więcej chwytów dozwolonych. 

Dziś postawiłam na odważny kolor - czerwień zawsze zwraca uwagę, dodaje pewności siebie i nadaje się na mniej zobowiązujące wyjścia. Jednak tego zestawu nie kupiłam jako garnituru: najpierw spodobała mi się marynarka, która już zresztą gościła raz na blogu. Kilka miesięcy później szukałam wygodnych cygaretek i natrafiłam na takie w podobnym odcieniu czerwieni, dzięki czemu mogłam stworzyć z nich garnitur. Całość dopełniają czarne dodatki - takie połączenia kolorystyczne lubię najbardziej :) 










Zdjęcia: Asio

Garnitur i bluzka | Suit & blouse: Sinsay / Torebka | Bag: Aliexpress / Botki | Boots: Deichmann / Beret: EButik

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Świetnie ci w tym kolorze. Kolor czerwony jest bardzo kobiecy, za to krój tworzy świetny kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie podobają mi się kobiece garnitury

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyglądasz w garniturze i w czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, uwagę zwracasz tym zestawem :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)