More dots

5/27/2019

Witajcie!

Zwykle poprawa pogody niesie ze sobą pewien luz - możemy wtedy w końcu wskoczyć w lekkie, prawie letnie sukienki i korzystać z uroków słońca. Ostatnie dwa weekendy właśnie takie były - uroczo ciepłe i słoneczne, dzięki czemu skutecznie można było naładować baterię na resztę pracowitego i dość pochmurnego tygodnia. 
W końcu też miałam okazję przetestować mój nowy nabytek - długą sukienkę w kropki. Jest bardzo przewiewna i dziewczęca, a rozcięcie i falbaniaste wykończenie rękawków dodają jej niesztampowego uroku. Od razu bardzo się z nią polubiłam i mam zamiar przechodzić w niej przynajmniej połowę wakacji. Jest też dość uniwersalna: za pomocą odpowiednich dodatków możemy wystylizować ją na luźny, miejski spacer w stylu boho (ja jak w dzisiejszym poście), na bardziej elegancko z sandałkami na obcasie i mniejszą torebką albo pół-formalnie ze szpilkami i kopertówką. Zdecydowanie brakowało jej w mojej szafie ;)










Zdjęcia: Asio

Sukienka | Dress: Shein / Trampki | Shoes: Sinsay / Torebka i wisiorek | Bag & necklace: Aliexpress

You Might Also Like

2 komentarzy

  1. Świetnie wyglądasz w tej długiej sukience. Stylizacja jest lekka, zwiewna, a jednocześnie ma klasę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka, to jednak sukienka :) Bardzo zgrabnie i kobieco, no i świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)