Fave Way to Style My New Must-Have

1/06/2020

Witajcie!

Kolejna zima to kolejny kożuch-biker w mojej szafie. Taki fason święci aktualnie triumfy w modowym świecie! Ciepły, praktyczny i niezwykle modny, zawładnął również moją garderobą. Tym razem wynaleziony w odmętach second handu, w pięknym beżowym odcieniu, z paskiem i asymetrycznym zapięciem. Taka trochę ramoneska, ale z ciepłym kożuchem. Jest wprost stworzona do streetowych stylizacji, fajnie prezentuje się zarówno ze spodniami, jak i lekkimi i zwiewnymi sukienkami oraz spódnicami. Tworzy ciekawe duety z dziewczęcymi i delikatnymi elementami oraz wyrazistymi, rockowymi akcesoriami. Ja dziś wybrałam drugi wariant, więc kożuszek to najjaśniejszy akcent w dzisiejszej stylizacji - cała reszta utrzymana jest w czerni. Botki na platformie i torebkę ze zwierzęcym motywem noszę ostatnio na okrągło, ponieważ pasują mi dosłownie do wszystkiego. 







Zdjęcia: Asio

Kożuszek | Jacket: River Island (SH) / Golf | Turtleneck: Zoio / Spodnie, torebka, akcesoria | Trousers, bag & accessories: Sinsay / Boty | Shoes: Deezee / Okulary | Sunglasses: Brylove

You Might Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)