Hello February!

2/04/2020

Witajcie!

Muszę przyznać, że styczeń był dla mnie miesiącem bardzo pracowitym i obfitującym w zmiany. Takie, które motywują i wywracają do góry nogami dotychczasowy porządek. W kolejny miesiąc wchodzę z nowymi pomysłami i planami, większą determinacją oraz rozpoczętymi przedsięwzięciami. Nastąpiła też mała rewolucja w mojej szafie - zamiast trwonić czas na wyprzedażach, wzięłam się za aktualizowanie mojego profilu Vinted, dzięki czemu całkiem spora część moich ubrań i dodatków znalazła już nowy dom. Wiele z tych rzeczy posłuży jeszcze długo nowym właścicielkom, a ja zrobiłam więcej miejsca moim ulubieńcom. 
Dzisiejsza stylizacja powstała kilka tygodni temu, kiedy pogoda była zdecydowanie adekwatna do pory roku. Mimo braku śniegu, poranki bywały mroźne i momentami można było poczuć prawdziwą zimę. Wtedy czarny kożuch - biker sprawdzał się znakomicie. Do spółki z wełnianą czapką i ocieplanymi rękawiczkami tworzył ocieplenie idealne :)








Zdjęcia: Asio

Kurtka i plecak | Jacket & backpack: Reserved / Spodnie | Trousers: Sinsay / Buty | Boots: Deichmann / Golf | Turtleneck: SH / Rękawiczki | Gloves: Mango

You Might Also Like

3 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)