Crop top & skirt x2

9/18/2022

Witajcie!

Przez ostatni miesiąc blog poszedł w odstawkę ze względów prywatnych. Dlatego jestem lekko spóźniona z publikacją stylizacji wakacyjnych - w wielu miejscach w Polsce pogoda zmieniła się już na typowo jesienną, w górach spadł pierwszy śnieg, a u mnie sandałki i goły brzuch. Formalnie mamy jeszcze lato, więc spieszę z nadrabianiem zaległości.

Wraz z powrotem mody Y2K, do łask wróciły również crop topy odsłaniające brzuch. Co mnie cieszy - ten element garderoby nosiły wszystkie kobiety: od nastolatek, po dojrzalsze Panie, w każdej możliwej konfiguracji i stylu .Ciekawie sprawdza się ze spodniami i spódnicami z wysokim stanem, ponieważ mimo tego, że sam top jest krótki, to nie odsłania całkowicie brzucha. U mnie dziś zobaczycie crop top w dwóch odsłonach.

Pierwsza wersja z czarną, elastyczną spódnicą midi jest typowo sportową odsłoną. Rozcięcie w spódnicy zdecydowanie ułatwia chodzenie oraz taniec. Tak przez wakacje wybierałam się na zajęcia z tańca brzucha, na które uczęszczam od ponad roku. Można rzec, że to mój strój treningowy. Do tego duża, miejska torba, w której zawsze noszę wodę, a także wygodne buty - trampki.







Druga odsłona, to już bardziej elegancka wersja. Spódnicę można nosić na dwa sposoby, dlatego tym razem wylądowała na wysokości tali, tuż nad pępkiem. Do tej stylizacji wybrałam sandałki na niskim obcasie, a torebkę zmieniłam na mniejszą. To zdecydowanie wieczorowy zestaw, można go śmiało nosić z elegancką marynarką lub narzutką, gdy zrobi się nieco chłodniej. W takiej wersji wybrałam się kilka razy na mniej zobowiązujące spotkania, czy wieczór taneczny w trakcie wakacji. 






Zestaw | Set: Sinsay / Sandałki i trampki | Sandals & trainers: RoyalFashion / Duża torba | Big bag: SH / Mała torba | Small bag; Aliexpress / Biżuteria | Jewelry: HandMade

Zdjęcia: Asio

You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)