All Black Winter Outfit

1/25/2023

 Witajcie!

Podobno my kobiety lubimy kupować i cały czas nie mamy co na siebie włożyć. Sprzedajemy, nabywamy i świat w naszej garderobie kręci się jak w kalejdoskopie. Mimo, że jestem zwolenniczką minimalizmu, to dalej uważam, że w szafie mam za dużo rzeczy. Przekazanie ich dalej to nie jest proste zadanie: a to sentymenty, a to całe mnóstwo,,przydasiów" na inne okazje. Coraz częściej skłaniam się ku szafie kapsułowej  - nie chcę zaśmiecać świata i swojej głowy. Moim celem jest mieć tylko to co lubię i noszę. Na szczęście coraz bardziej zdefiniowany styl mi to ułatwia, bo wiem, że nie wszystko jest dla mnie. Styczeń jest miesiącem bez zakupów (pomimo wszędobylskich zniżek i wyprzedaży) - za to świetnie idą mi porządki. I mówcie co chcecie, ale wciąż najlepiej czuję się w czerni ;)

Awiatorka | Jacket: Reserved / Torba i buty | Bag & Shoes: SH \/ Czapka, rękawiczki i spodnie | Beanie, gloves & trousers: Sinsay / Sweter: Sweater: AEWoman

Zdjęcia: Asio









You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)