Warm & cosy

1/28/2016

Witajcie!

Od kilku sezonów parki cieszą się wielkim powodzeniem. Zwłaszcza zimą, gdy szukamy ciepła i komfortu w chłodne i deszczowo-śnieżne dni. Są niezwykle praktyczne i zapewniają świetną ochronę przed różnymi niesprzyjającymi warunkami pogodowymi. Nie straszny jest już zimny wiatr czy niska temperatura - dzięki swojej długości osłania sporą część ciała, a nieprzemakalny materiał gwarantuje komfort noszenia. Parki nie krępują ruchów, są dość luźne, a do tego uwzględniają kobiece potrzeby w postaci ciekawych aplikacji i ozdób. Dzięki temu nadal można czuć się kobieco :) 
Długo szukałam zwykłej, prostej parki. Brałam pod uwagę różne kolory (głównie czerń i bordo-przyzwyczajenie:)) i ozdobne futerka, jednak nie miałam szczęścia. Chciałam też koniecznie  mieć do niej podpinkę, żeby móc ją nosić zimą, jak również w cieplejszym sezonie. W końcu łaskawy dla mnie okazał się... dział męski w New Yorkerze :) Dopiero tam znalazłam kurtkę spełniającą wszystkie moje potrzeby. Tak stałam się posiadaczką męskiej parki. Wygląda całkiem zgrabnie i lepiej, niż niektóre kurtki, które mierzyłam na dziale damskim. Jest też uszyta z porządnego i solidnego materiału, który nie ,,kłaczy" się na potęgę. 
Mężczyźni kupują ubrania rzadziej, z myślą żeby służyły im one dłuzej. Niektóre damskie ubrania potrafią być wątpliwej jakości - aż mi czasem zimno jak patrzę na te cieniutkie T-shirty w sieciówkach (i nie mówię tu o bluzkach typu mgiełki). Ja zdecydowanie stawiam na dobrą jakość :) 






Parka: New Yorker
Sweter | Jumper: C&A
Koszula | Shirt: Szachownica
Torba | Bag: SH
Czapka | Winter cap: H&M
Rękawiczki | Gloves: Sinsay
Spodnie | Trousers: Tally Weijl
Buty | Shoes: Topbuwie.pl

E.

You Might Also Like

29 komentarzy

  1. Śliczna parka:) świetna stylizacja, jak zawsze wyglądasz super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie powiedziała, że ona z działu męskiego - naprawdę jest bardzo zgrabna!
    Swoją drogą - New Yorker ma bardzo zgrabne parki.
    Ja swoją też rok temu tam kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku przymierzyłam tam naprawdę wiele parek, a były całkiem fajne. Tylko cena odstraszała i w sumie przypadkiem trafiłam na tą. No i mam taką, jaką chciałam :)

      Usuń
  3. cudownie wyglądasz:) świetna parka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TAAKIE POŁĄCZENIE.
    PASUJE IDEALNIE DO TWOJEGO STYLU
    SUPER
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś nie napisała, że to z męskiego działu to bym nawet się nie zorientowała ;)
    Przepięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne rękawiczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja lubię czasem przesunąć granicę działu kobiecego.W męskim nie kupowałam jeszcze, ale na dziecięcych nie raz i to dla siebie ;)
    jakość to podstawa, a w CH dobrze trzeba się za nią rozejrzeć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dziecięcym to ciężko u mnie z rozmiarem niestety :< Ale lubię męskie koszule, swetry i bluzy. Po prostu zwykle noszę szeroką górę i dopasowany dół :)

      Usuń
  8. Przepięknie, fantastyczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Parkę nosiłam rok temu i trochę już mi się znudziła, ale to pewnie przez jej czarny kolor. Teraz wolałam postawić na kolorowy płaszcz. :) Twoja stylizacja znowu bardzo mi się podoba i zapewne szybko się zainspiruję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam rzeczy z męskiego działu, a Twoja parka jest genialna po prostu !!
    Świetna zimowa stylizacja.

    Miłego weekendu,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś nie napisała, że z działu męskiego, do głowy by mi nie przyszło. Będę miała na uwadze. A cały zestaw bardzo mi się podoba.Czapa,rękawiczki, torba, wszystko dopasowane:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem miłośniczką parek podczas zimy. :*
    Obserwujemy? :)
    Zapraszam również na wyprzedaż szafy. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2016/01/zimowa-wyprzedaz-szafy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam to skądś :) ostatnio też często robię zakupy na dziale męskim :) i nawet nie widać różnicy czy to damskie czy męskie
    ________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Męskie koszule mają lepsze materiały :) Nie zawsze co prawda, ale często. I swetry takie grubsze. Nic nie jest podkładem wybrudzone. I więcej miejsca do przejścia ;)

      Usuń
  14. Męskie rzeczy w sieciówkach są faktycznie lepszej jakości niż damskie. Ja parki bardzo lubię, swoją granatową mam już trzy lata, w tym roku polowałam na czerwoną, ale tak długo zwlekałam z zakupem, że chyba sobie już odpuszczę. Twoja jest bardzo ładna, a cały zestaw idealny na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, kurteczka suuuper! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz u kogokolwiek podoba mi się parka. Jeśli jakikolwiek sklep chciałby mi sprzedać parkę musiałby mieć na swojej stronie Twoje zdjęcie w tej stylizacji. Jest po prostu kapitalna. Wszystko skomponowane idealnie, warstwy, kolory, długości, faktury. Koszula dodaje nonszalancji, sweter pod spodem łączy całość, wąskie spodnie wysmuklają, sznurowane buty i torba są bardzo oryginalne, stonowana wełniana czapa i rękawiczki kontrastują z parką, a łączą się ze swetrem, a szal sprytnie wszystko ubarwia. Wyglądasz po prostu fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)