Retro dress

8/22/2016

Witajcie!

Przypominajka:

Dziś przenoszę Was do lat 60-tych! W roli głównej: sukienka w kształcie litery A, w wersji mini i bez podkreślonej talii, czyli coś kompletnie innego niż zwykle tutaj publikuję. Moja inspiracja to pierwsza supermodelka, czyli Twiggy. Jest dziewczęco i wygodnie, ale inaczej :) 
Sukienkę znalazłam przypadkiem miesiąc temu w Sinsay'u. Nigdy nie byłam fanką tego fasonu i nie odchodziłam od typowo rozkloszowanych sukienek, jednak ten model zwrócił moją uwagę nadrukiem oraz bardzo przyjemnym materiałem. Prosty geometryczny wzór idealnie wpisuje się w kanon mody lat 60-tych, więc powstała okazja do stworzenia stylizacji na miarę tamtych czasów. O ile mała, klasyczna torebka i okulary typu ,,kocie oczy" wydawały się oczywistym wyborem, o tyle buty - już niekoniecznie. Korzystając z powoli zanikającej letniej aury, postanowiłam wybrać sandały na grubszej podeszwie. Są bardzo wygodne - krzywe wrocławskie chodniki nie są mi straszne, a dzięki paskom wokół kostki, buty świetnie się trzymają. 
Jest prosto, dziewczęco i letnio! 






Zdjęcia: Asio

Sukienka i okulary | Dress & sunglasses; Sinsay / Sandały | Sandals: Bershka / Kapelusz i torebka | Hat & bag: SH

E.

You Might Also Like

29 komentarzy

  1. Uwielbiam sukienki o tym fasonie, prezentujesz się wyśmienicie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i te dodatki to strzał w dziesiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetnie!
    Żadne inne sandały nie będą tu pasować tak, jak pasują te!
    Nie wiem, dlaczego nie lubiłaś tego kroju sukienek - on bardzo ładnie prezentuje się na szczupłych kobietach z niewielkim biustem i smukłymi nogami.
    Jeszcze bardziej wyciąga sylwetkę i przydaje dziewczęcości :)

    No i piątka ode mnie za kapelusz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory myślałam odwrotnie - że na chudzielcach wyglądają jak za duże i źle dopasowane, a ja lubię pokreśloną talię. Prawda, pięknie eksponują nogi, a z racji tego, że są luźne i nie przylegają ściśle do ciała - są wygodne w gorące dni :)
      I dzięki :D

      Usuń
  5. A ja wręcz uwielbiam ten fason sukienek :) Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już też polubiłam - lepiej późno niż wcale. I dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Bardzo fajny klimat, sukienka, sceneria - super! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce znalezione przypadkowo, ale mi też efekt bardzo się podoba :)

      Usuń
  7. Wyglądasz świetnie, cudna sukienka i idealne dodatki, kapelusz, torebka, buty
    i te Twoje długie włosy i długie nogi :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka i niebanalne połączenie! Całość bardzo fajna, bo trochę w klimacie lat 60-tych, a jednocześnie w Twoim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka i buty:) Pięknie jak zawsze:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię styl retro, czuję się w Nim bardzo dobrze.
    Do Ciebie kochana, on zdecydowanie pasuje.
    Sukienka jest śliczna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post! Have a lovely Wednesday. :)

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne i przede wszystkim trafione dodatki *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest niezwykle dziewczęca. Wyglądasz wspaniale ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. krój A czyli mój ulubiony :) I tym razem wygląda pięknie i Ty również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kieckaaa! :))) Pasuje Ci taki look! :) Ślę buuuziaka! :*
    www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest genialna! i bardzo podoba mi się całość - buty, kapelusz, torebka rewelka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja fason A bardzo lubię, a teraz staje się on jeszcze bardzo popularny.
    Rzeczywiście lata 60, 70-te. Bardzo dziewczęco i bardzo ładnie i fajne te sandały. U nas chodniki też jeszcze bywają wertepiaste, jak ja to mówię, ale powoli to się zmienia, całe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrocław dalej kuleje pod względem dróg, niestety. Nawet nowa ,,szpilkostrada" wokół rynku niewiele pomaga. Także porządne, grube podeszwy to pierwszy must-have wrocławskiego street style'u ;)

      Usuń
  18. Super stylizacja z tą sukienką . Niby retro ale moim zdaniem na dzisiejsze czasy to jest w sam raz . Sama taką poproszę ;)

    Zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się krój tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)