Perfect red dress for wedding guest

8/13/2019

Witajcie!

Prezentowana dziś sukienka chodziła za mną bardzo długo. Kilka lat temu zobaczyłam ją po raz pierwszy w sklepie internetowym Sukienkowo, drugi raz w stylizacji na blogu Pauli Jagodzińskiej. Spodobała mi się od pierwszego wejrzenia, jednak wtedy nie zdecydowałam się na jej kupno. Wracałam do niej myślami, gdy planowałam kolejne stylizacje weselne, jednak wtedy nie była już dostępna. Aż znalazłam ten model całkiem niedawno na Vinted - w idealnym stanie i soczystym kolorze!

Oprócz wyrazistego koloru, ważną rolę odgrywa tu fason, który podkreśla talię oraz pięknie eksponuje dekolt i ramiona. Do tego klasyczne dodatki - cieliste szpilki z paseczkami, ulubiona torebka oraz biżuteria z perełkami. I elegancka stylizacja dla gościa weselnego gotowa! 








Zdjęcia: Asio

Sukienka, buty i torebka | Dress, Shoes & bag: Vinted

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Ta sukienka to prawdziwa perełka. Bardzo elegancka i kobieca. Pięknie w niej wyglądasz. <3 W swojej szafie też mam czerwoną sukienkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo Pani - fantastycznie !!
    czerwony dywan jej rozłożyć <3

    przepiękna sukienka, wcale się nie dziwię, że wracałaś do niej myślami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest na prawdę cudowna i ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)