Na dwa sposoby: biała sukienka w stylizacji boho

8/06/2019

Witajcie!

Dziś ,,przeciwieństwo" poprzedniej stylizacji: wersja dużo luźniejsza, bardzo swobodna i dziewczęca. Porzucamy na chwilę elegancję i zajmiemy się stylem boho.

Gdyby głębiej poszukać, to okazałoby się, że takie połączenie gościło na blogu już nie jeden raz (a chociażby tutaj dla przypomnienia). Ale przyznam, że połączenie jeansu, bieli i beżu wydaje się  wprost idealne do letnich zestawów w stylu boho. Delikatne, zwiewne koronki, denimowe katany czy kamizelki, beżowe kapelusze i botki to dla mnie kwintesencja wakacyjnego luzu i wygody. Gipiury, falbany przy rękawach i hafty nadają lekkości i dziewczęcego wdzięku. Ważne są też oczywiście dodatki; tym razem postawiłam na bardzo modny w tym sezonie kaskadowy naszyjnik oraz bransoletkę z muszelkami. Wyszło lekko, zwiewnie i w sam raz na lato! 







Zdjęcia: Asio

Sukienka | Dress: Shein / Torebka | Bag: Vintage / Kapelusz | Hat: Zaful / Botki | Shoes: Bonprix 
Dodatki | Accessories: Sajbazar

Z kodem:  Q3tryta15 macie rabat aż do końca września na cały asortyment! 

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Ekstra zestaw! Podoba mi się połączenie białej sukienki z jeansową kamizelką. Torebka też jest cudowna. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bardzo mi się podoba ten look,
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, wszystko mega do siebie pasuje <3 Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)