Red lace skirt

8/20/2019

Witajcie!

Ołówkowa (lub prosta) spódnica do kolana, w dodatku z wysokim stanem, nie musi kojarzyć się tylko z garsonkami i stylizacjami do pracy. Taki fason świetnie podkreśla figurę i pasuje do każdego typu sylwetki: szczupłej i pełnej. O ile czarne i granatowe barwy łatwiej wpleść do biurowego dress code'u, to żywsze kolory świetnie sprawdzą się w codziennych zestawach. Soczyście czerwony model z dzisiejszego posta upolowałam jeszcze na zimowych wyprzedażach w Sinsay. Ołówkowy fason dobrze wygląda z luźną lub oversizową górą, dlatego świetnie wpasował się tu lejący i przewiewny top. Jest kobieco, zgrabnie i w sam raz na lato! 
Postanowiłam też urozmaicić nieco swoją fryzurę. Na co dzień jestem wierna trzem fryzurom: kitce, warkoczowi lub całkiem rozpuszczonym włosom. Rzadko eksperymentuje z dodatkami do włosów, no chyba, że są to kapelusze, które uwielbiam i w których czuję się bardzo dobrze. W tym roku pojawiła się bardzo ciekawa i niebanalna opcja przyozdobienia fryzury. Chustki, apaszki, wstążki i bandany w formie ozdoby do włosów to zdecydowanie gorący trend tego lata. Barwna, z delikatnymi kwiatami i zawiązana wokół kucyka stanowi subtelny, ale elegancki dodatek. Noszą je już od kilku miesięcy największe it-girls, a i mnie przypadł do gustu ten trend. Efekty możecie podziwiać w dzisiejszej stylizacji. 









Zdjęcia: Asio

Top: New Yorker / Spódnica i apaszka | Skirt & scarf: Sinsay / Baleriny | Flats: Elilu.pl / Kolczyki i zegarek | Earring & Watch: Sajbazar 

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Uwielbiam biurowy styl, marzy mi się taka praca :)
    Nie zawsze muszą to być sztywne biało-czarne ubrania, ale można bardzo urozmaicać stylizacje. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja. Super spódnicę upolowałaś. ;) W Sinsay można znaleźć fajne perełki. Chusty we włosach ubóstwiam i sama mam kilka w swojej kolekcji. To świetny dodatek. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czerwona spódniczka to prawdziwa petarda ♥
    Bardzo mi się podoba :)

    xoxo
    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)