Total look

10/17/2017

Witajcie!

W ostatnim poście mogliście znaleźć moją relację z targów Slow Fashion, które odbywały się we Wrocławiu. Dzisiaj prezentuję Wam w pełnej krasie stylizację, w której na to wydarzenie się wybrałam :)
Część z Was miała okazję zobaczyć już ten zestaw na moim Instagramie. Sporo zapytań i pochwal dostałam odnośnie topu z koronką. Podobny możecie, tak jak ja, wykonać samodzielnie - top znalazłam na wyprzedaży w H&M, w pasmanterii kupiłam delikatną koronkę i oto jest :) Całość kosztowała mnie ok. 20 zł i 15 minut pracy. Koronkę doszyłam do spodniej warstwy topu, dzięki czemu nie widać śladów nitek. O tym w jaki jeszcze sposób możemy ozdabiać ubrania przy pomocy koronki dowiecie się już niedługo. 
Bardzo cenię sobie wygodę. Podoba mi się idea noszenia sportowych butów do garnituru, chociaż nie na każdą okazję. Do Vansów przekonałam się w zeszłym roku, gdy szukałam uniwersalnych tenisówek do różnych stylizacji. Padło na dość znany model i nie żałuję - to był bardzo dobry wybór :)  







Zdjęcia: Asio

Marynarka | Jacket: Szachownica / Spodnie | Trousers: Tally Weijl / Top: H&M + Handmade / Buty | Shoes: Vans / Bosmanka: H&M | Plecak | Backpack: Zaful 

You Might Also Like

5 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)