Checky Jacket

11/30/2019

Witajcie!

Dziś bardzo prosta, codzienna stylizacja złożona z rzeczy, które każda z Was zapewne ma w szafie. I mała zamiana ról - oversizedowa marynarka w kratkę służy za okrycie wierzchnie, a głównym ocieplaczem jest gruby, biały golf. Ten sweter ma już swoje lata: kupiłam go jeszcze w jeleniogórskim second handzie jakieś dziesięć lat temu i wciąż wygląda świetnie. Jest super ciepły i nadaje się zarówno na późną jesień, jak i zimę. Rzecz prawdziwie uniwersalna, idealna do spodni, spódnic i na wierzch sukienki. Gruby, warkoczowy splot i mięsisty, wykładany golf - pasuje do każdego stylu, okazji i może być świetną bazą do budowania stylizacji. Prawdziwy #lumpsweter :) 









Zdjęcia: Asio

Marynarka i jeansy | Jacket & Jeans: Sinsay / Golf | Turtleneck: SH / Torebka | Bag: Vintage / Buty | Shoes: Deichmann | Kapelusz | Hat: Ebutik

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Bardzo fajny look, lubię takie połączenia. Golf wygląda świetnie ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna marynarka. Podoba mi się, że połączyłaś ją ze swetrem. Jest ciepło i stylowo. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej ten jak go nazywasz lumpsweter wygląda jakbyś kupiła go wczoraj, weź nie ściemniaj, że ma 10 lat ;) hehehe
    boski jest, ja bardzo lubię takie warkoczowe sploty i mięsiste materiały ajćććć <3

    właśnie na podobny polowałam na black friday, ale przeraziły mnie te tłumy, więc zrezygnowałam, pójdę po prostu w zwykły dzień na spokojnie uffff :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)