Wody toaletowe z Yves Rocher

8/21/2014

Witajcie!

Dziś co nieco o wodach toaletowych Yves Rocher z serii Les Plaisirs Nature, które bardzo cenię ;) Miałam okazję stosować już różne zapachy z tego sklepu i wiem czego się po nich spodziewać. Mam swoje ulubione perfumy, ale czasem zdarza mi się sięgać po te z edycji limitowanej. Będąc w centrum handlowym lubię zajrzeć do tego sklepu - oprócz całej gamy pięknych zapachów można tam znaleźć bardzo fajne mleczka do ciała czy pomadki. Nie korzystałam jeszcze z żeli pod prysznic i kosmetyków do make-upu. Ale do rzeczy - oto recenzje używanych przeze mnie zapachów :)

1. Woda toaletowa Kokos z Malezji (19,90 zł za 20 ml | 39,90 zł za 100 ml)


Przez długi czas mój ulubiony zapach, pierwszy jaki kupiłam w Yves Rocher. Wszystkim amatorom kokosowych nutek mogę polecić z czystym sumieniem. Zapach jest naturalny, lekko słodki i ożywczy. Prosta kompozycja, nie narzucająca się, ale trwała. Idealny na jesień/zimę.

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z kokosa z Malezji

Zalety: dość długo utrzymuje się na skórze, mimo że to woda toaletowa. Jeden z najdłużej odczuwalnych zapachów z tej serii. Nie jest mdły i nie nudzi się. Wygodna buteleczka i niezawodny atomizer. Starcza na naprawdę długi czas. Nie zostawia śladów na ubraniach, nie uczula i nie podrażnia.

Wady: do tej pory nie znalazłam. 

2. Woda toaletowa Malina z upraw Bio (19,90 zł za 20 ml | 39,90 zł za 100 ml)


Mój drugi wybór. Zachęcona przez poprzednią wodę toaletową, postanowiłam spróbować coś nowego. Nie mogłam przestać wąchać, tak mi się podobał :) Zapach jest delikatny, bardzo świeży i naprawdę malinowy. Razem z wodą kupiłam również mleczko do ciała z tej serii. 

Skład: Skład: Alcohol Denat, Aqua / Water / Eau, Parfum / Fragrance, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Glycerin, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Benzyl Benzoate, Cl 17200 (Red 33), Cl 19140 (Yellow 5), Cl 42090 (Blue 1)

Zalety: słodki zapach, bardzo ożywczy, w sam raz na wiosnę czy lato. Bardzo ciekawa kompozycja, szybko się nie nudzi. Pomimo tych ochów i achów jest jeden problem...

Wady: ... dość krótko utrzymuje się na skórze. Po 3 godzinach zapach jest słabo odczuwalny. Trzeba mocno się skropić, aby wytrzymał dłużej, przez co szybciej się zużywa. Wielka szkoda, bo naprawdę go uwielbiam.

3. Yves Rocher Smoothie Limited Edition Mango i Marakuja 


Przechodziłam kiedyś nieopodal i na wystawie zobaczyłam to cudo. Zwiedziona ciekawością wpadłam na chwilę i nie mogłam powstrzymać się przed kupnem ;) Niestety udało mi się dostać tylko mniejszą wersję - cały nakład rozszedł się jak świeże bułeczki. Jak do tej pory mój faworyt - bardzo rześki, słodkawy zapach, w sam raz na lato. Uwielbiam takie owocowe mieszanki.

Skład:  Alcohol, Aqua / Water / Eau, Parfum / Fragrance, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Limonene, Ethylhexyl Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Passiflora Edulis Seed Oil, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Citral, Linalool, CI 19140 (Yellow 5), CI 14700 (Red 4).

Zalety: Bardzo owocowy i ożywczy, lekki, świetny na gorące dni. Dość długo utrzymuje się na skórze: 5-6 godzin spędzonych w upale, a ja nadal czułam się pachnąca. 

Wady: edycja limitowana. Szkoda, bo kupowałabym go z chęcią przez cały rok.

4. Woda toaletowa Złota Wanilia 


Ta woda trafiła do mnie jako prezent i jak poprzednia pozycja, pochodzi z edycji limitowanej. Pojawiła się w okolicach świąt bożonarodzeniowych i kojarzy mi się z domowymi wypiekami ;) Zapach trochę inny od ,,podstawowej" wanilii, która jest ogólnodostępna. Po prostu ma to ,,coś" :)

Skład: Nuty wanilii.

Zalety: mocny, kuszący zapach, bardzo przyjemny. Długo się utrzymuje i jest bardzo wydajny, włosy i ubrania pachną przez długi czas. Takie słodkie zapachy świetnie sprawdzają się zimą. Nie jest mdły, znajomi często mówili, że pachnę jak gofry czy ciasteczka ;)

Wady: I znów ta edycja limitowana :(

5. Woda toaletowa Un Matin au Jardin Kwiaty Wiśni (59 zł za 100 ml)


Teraz z innej beczki. Szukając czegoś lekkiego na wiosnę/lato, trafiła mi się taka oto woda o zapachu wiśni. Inna buteleczka, inna seria i trochę rozczarowania.

Składniki: olejki eteryczne z mandarynki, olejki eteryczne z zielonej mandarynki, paczula

Zalety: Zapach jest bardzo ładny, delikatny i kwiatowy. Bardzo kobiecy i zmysłowy. Nuty są zrównoważone -  zapach nie narzuca się. Naprawdę niezwykły - przypomina świeże kwiaty wiśni, mimo że w składzie na próżno szukać ekstraktów wiśniowych ;) Nowy kształt buteleczki - prosty i poręczny.

Wady: Trwałość. Po godzinie czy dwóch prawie wcale go nie czuć. Trzeba spryskać się bardzo mocno, przez co szybciej się zużywa. Nie czuć go na ubraniu po całym dniu.  Używam go tylko w upalne dni, kiedy wychodzę z domu i chcę chociaż przez chwilę czuć się świeżo, zanim gorące słońce mnie dopadnie. Wielka szkoda, gdyż jest naprawdę piękny.

To tyle na dziś. Powyższe opisy to tylko moje subiektywne recenzje, znam osoby, które stosują np. Kwiaty Wiśni i są bardzo zadowolone, a zapach na nich utrzymuje się zdecydowanie dłużej. Kwestia odpowiedniego doboru. Lubię wracać do Yves Rocher i wypróbowywać różne nowości, na pewno nie raz jeszcze skuszę się na kosmetyki oz tego sklepu ;)

E.

You Might Also Like

0 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)