Summer Glow

9/17/2021

Witajcie!

Wreszcie się doczekałam - w drugiej połowie września ruszyłam w drogę, na upragnione wakacje. Liczyłam na trochę chłodniejsze temperatury, a póki co pogoda iście letnia. Mimo widma astronomicznej jesieni, w Chorwacji temperatura nie spada poniżej 30 stopni. Do plażowania to pogoda idealna, do zwiedzania jednak trochę męcząca. Nie umiem zbyt długo siedzieć w jednym miejscu, ciągle gdzieś mnie nosi, więc dni plażowe staram się przeplatać z wycieczkami po okolicy i zwiedzaniem. W takim przypadku nie ruszam się bez dwóch rzeczy: butelki z filtrem na wodę oraz orzeźwiającej mgiełki do twarzy. Zdarzało mi się korzystać już z produktów drogeryjnych i aptecznych, moją ulubienicą jest ta od marki Avene, a gdy wszystkie się skończą - korzystam z pustego opakowania, do którego przelewam hydrolat lub zwykłą wodę. Podczas upału taki zraszacz świetnie się sprawdza. 

Dzisiejszy zestaw to mój pewniak na zwiedzanie w upale - top z przewiewnego materiału (z dodatkiem lnu), jasne spodenki, wygodne espadryle oraz słomkowy kapelusz. Szczególnie ten ostatni sporo już ze mną podróżował po Europie. 

Top: Sinsay / Szorty: SH / Torba: Mango / Espadryle: RoyalFashion / Kapelusz: C&A










You Might Also Like

1 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)