Leather N' Roses

5/29/2017

Witajcie!

Co zrobić, gdy pogoda za oknem ciągle jest nieprzewidywalna, mimo że to już przecież druga połowa maja? Czas na zdjęcia mam ostatnio tylko w niektóre weekendy, więc cokolwiek by się nie działo - trzeba trochę popracować z aparatem. W tygodniu świeciło piękne słońce, więc przygotowałam kwiecistą sukienkę, w sam raz na wiosnę. Prognozy też wydawały się pomyślne. A tu psikus - pogoda zaczyna wariować i funduje ,,czasem słońce, czasem deszcz". Niewiele myśląc, do tej samej sukienki dobrałam bordowe glany w wersji vintage i ramoneskę. Tak powstał wiosenny zestaw na każdą ewentualność ;)
Właściwie najważniejsze części pochodzą z drugiej ręki - sukienkę wypatrzyłam już w zeszłym roku, ramoneska wielokrotnie już tu gościła, natomiast glany są moim najnowszym nabytkiem. Przyznam, że nad kupnem tych ostatnich długo się zastanawiałam - pełno w mojej szafie rzeczy nawiązujących do rockowego stylu, a klasycznych martensów chyba brakowało mi do kolekcji. Kolor dla odmiany burgundowy, czyli drugi ulubiony zaraz po czarnym. I to był strzał w dziesiątkę! Możecie być pewni, że jeszcze wiele razy zostaną wykorzystane w moich stylizacjach :) 







Zdjęcia: Asio

Ramoneska, sukienka i glany | Biker jacket, dress & martens: SH / Torebka i okulary | Bag & Sunglasses: Sinsay / Zegarek | Watch: E.carla. 

You Might Also Like

13 komentarzy

  1. Cudowna sukienka ;*

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękan sukienka i fajne buty do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zasadzam na glany w kwiatki :D Znalazłam takie w sklepie ze skórzanym obuwiem w moim rodzinnym mieście i czekam na wypłatę!

    Takie buty to super baza do wielu zestawów, a już na pewno do tych rockowych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całą pewnością to fajny zestaw :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest przepiękna ! :)
    Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz rewelacyjnie;) podoba mi się bardzo Twoja sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz! <3 Pragnę zdjęć przy takim różowym drzewku, ach! <3 Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kobiecy zestaw z pazurem! Zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest boska, chce taką samą ! rewelacyjnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, sukienka w kwiaty, ramoneska i martensy no wszystko co lubię :)

    Jeśli byłabyś zainteresowana zapraszam do mnie:
    https://ladysecondchance.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)