Tartan skirt

5/03/2017

Witajcie!

Tegoroczna majówka nie należała do najcieplejszych - wszelakie pomysły z lekkimi sukienkami poszły w odstawkę, znowu wyciągnęłam z szafy ciepłe rajstopy i golfy . Dla tej kraciastej spódniczki, także planowałam inną oprawę, jednak pogoda po raz kolejny pokrzyżowała moje plany. Od dłuższego czasu szukałam takiej w wysokim stanem i plisowanej, najlepiej czerwonej, gdyż pasowałaby mi do większości rzeczy. I oto wreszcie trafiłam - spełniała moje podstawowe założenia, a do tego jest intrygująca w pewien sposób, ponieważ model ten przypomina szkocki kilt ;)
Pierwszym moim pomysłem, było stworzenie z nią stylizacji w klimacie ,,soft grunge" i trzymałam się tej myśli cały czas, komponując dzisiejszy zestaw. Prosty, czarny golf, melonik i sztyblety - takie dodatki wydawały mi się najodpowiedniejsze. I oczywiście - nowe lenonki! Polubiłam się z tym modelem okularów, a oprócz tego pasują idealnie do stylizacji inspirowanych latami 90-tymi oraz stylem grunge. 








Zdjęcia: Asio

Golf, sztyblety i okulary | Turtleneck, boots & sunglasses: Sinsay / Spódnica, plecak i melonik | Skirt, backpack & bowler: SH / Zegarek | Watch: E.carla.

You Might Also Like

11 komentarzy

  1. Świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej szkockiej kraty to zdecydowanie ciągle za mało na ulicach :)
    A szkoda, bo jest jedną z bardziej kobiecych i uniwersalnych - ona jest przecież taka elegancka!

    Nawet tę Twoją spódnicę w zależności od okoliczności można z powodzeniem przy dostawieniu do niej eleganckiej, białej koszuli przerobić na ciuch biurowy :)

    Ja zestaw aprobuję, bo trafia w stu procentach w moje gusta!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo świetnie! bardzo oryginalnie :) mega mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spódniczki w kratę:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. you are looking very beautiful
    Regards
    Shopafford.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, bardzo mi się podoba cała stylizacja a Ty wyglądasz w niej świetnie. Mały szczegół pierwszy rzucił mi się w oczy - skąd ten czarny pierścionek? :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)