Timeless classic

2/25/2020

Witajcie!

Dziś przykładowa stylizacja na lekką zimę z wykorzystaniem ponadczasowych klasyków! Czarny, szlafrokowy płaszcz z dodatkiem wełny został kilka lat temu zakupiony z drugiej ręki i służy mi wiernie aż do dziś. Do tego prosty golf z grubym splotem i eleganckie spodnie w kratę w podobnym odcieniu. Najbardziej barwnym elementem dzisiejszej stylizacji jest duży, ciepły szal z linii Etno od  firmy Gyalmo, który udało mi się kupić w trakcie ostatnich wyprzedaży. Dodatkiem, którym ostatnio ciągle mam pod ręką są okulary przeciwsłoneczne - zdarzały się już bardzo słoneczne dni we Wrocławiu i bez nich ciężko byłoby mi się obejść ;)








Zdjęcia: Asio

Płaszcz | Coat: SH / Sweter | Sweater: Shein / Spodnie | Trousers: AE Women / Okulary | Sunglasses: Brylove / Torebka i rękawiczki | Bag & gloves: Sinsay / Szal | Shawls: Gyalmo

You Might Also Like

6 komentarzy

  1. Czapulka i okulary świetnie grają ze sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się stylizacje z beretami. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka, elegancja i okulary przeciw słoneczne takie stylizacje lubię chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to nic wymyślnego, ale idealnie sprawdza się na codzień :)

      Usuń
  5. Piękny szal :) sweter też mi się podoba, no i oczywiście beret :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)