Long trench coat

11/18/2020

Witajcie! 

Dziś stylizacja w nurcie vintage, z wykorzystaniem elementów zapożyczonych jakby z męskiej garderoby. Czarny garnitur, biała koszula, długi trencz oversize oraz buty oxfordki tworzą klasyczny i wbrew pozorom bardzo kobiecy zestaw. Długo nosiłam się z zamiarem stworzenia takich zdjęć, aż w końcu trafiłam na idealny płaszcz na Vinted. ,,Nowym" nabytkiem są też skórzane półbuty, które z kolei wypatrzyłam w jednym z wrocławskich second handów. Z duetu czarna marynarka i cygaretki korzystam bardzo często, również na co dzień - ostatnio naprawdę odpowiada mi taki styl i czuję się w nim świetnie. A żeby garnitur zbytnio się nie opatrzył, mieszam wzory i faktury, a obecnie koszule zamieniłam na cieplejsze golfy. 

Marynarka, torebka  | Jacket, bag: Sinsay / Spodnie | Trousers: Tally Weijl / Buty, koszula i trencz | Shoes, shirt & trench coat: Vintage

Zdjęcia: Asio






You Might Also Like

2 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)