On my way to work

5/21/2020

Witajcie!

Po ostatniej ,,festiwalowej" stylizacji, dziś czas na zestaw codzienny i nadający się do pracy. Kiedyś lubiłam budować swoją bazę na marynarkach i jednolitych koszulach, ale częściej towarzyszyły im jeansy lub po prostu czarne rurki. Dopiero po jakimś czasie zaczęłam doceniać inne modele spodni - chinosy! Co prawda wciąż nie mam ich dużo, jednak co jakiś czas zaglądam do Mango outletu, ewentualnie Sinsay'a i trafiam na ciekawe modele. Zdecydowanie warto mieć takie spodnie w swojej garderobie. Naturalne wydaje się połączenie ich z marynarką lub eleganckimi bluzkami i koszulami, jednak dla przełamania warto czasem dobrać do nich wyraziste dodatki bądź sportowe buty. 






Spodnie | Trousers: Mango Outlet / Marynarka | Jacket: SH / Koszula |Shirt: Esmara / Torebka | Bag: Sinsay 

You Might Also Like

2 komentarzy

  1. Bardzo fajna stylizacja. Ja chodzę głównie w jegginsach, ale podobają mi się na Tobie te chinosy. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)