Hello March!

3/03/2021

Witajcie!

Marzec rozpoczął się słonecznie i wiosennie! Chociaż pogoda potrafi być jeszcze bardzo zdradliwa, czego efekty widzę codziennie w aptece - angina i zapalenie zatok szaleją na całego. Jednak w przerwie od pracy staram się znaleźć również czas na krótkie spacery i od czasu do czasu jakieś zdjęcia. Efekty ostatniego, dość ciepłego lutowego weekendu możecie obejrzeć właśnie dziś. 

Odkąd zaczęłam prowadzić wyprzedaż szafy na Vinted, wyzbyłam się właściwie większości sztucznych swetrów - zostawiłam sobie głównie te wełniane, kaszmirowe, wiskozowe, bądź z niewielką domieszką poliestru. Ten golf pozytywnie przeszedł selekcję i zostaje ze mną nadal. Mam drugi, identyczny model w kolorze beżowym, który pokażę tu innym razem. W połączeniu z szlafrokowym płaszczem, spodniami w kant oraz botkami w stylu retro tworzy dość elegancki zestaw na sezon przejściowy. Dzisiejsza stylizacja cała utrzymana jest w czerni - dla niektórych nudnej, dla innych eleganckiej (ja zdecydowanie należę do drugiej grupy). 

Płaszcz i spodnie | Coat & trousers: Vintage / Buty | Boots: Anna Field / Sweter | Jumper: Ae Woman / Torebka | Bag: Shein 

Zdjęcia: Asio









You Might Also Like

1 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)