White hydrangea

8/21/2021

Witajcie!

Póki pogoda sprzyja staram się maksymalnie nacieszyć słoneczna aurą i wykorzystać letnie dni. Jednak mam pewien niedosyt tegorocznych wakacji, wydaje mi się, że mijają zdecydowanie zbyt szybko. Też macie takie wrażenie? Nie jestem jeszcze gotowa na nadejście jesieni, zimne wieczory i poranki, ani wyciagnięcie z szafy ciepłych swetrów. Mam ochotę jeszcze wygrzewać się w słońcu i przyspieszyć urlop, który czeka na mnie dopiero we wrześniu. Ale jest nadzieja, że wtedy uda mi się spełnić te małe marzenia.

Mam wrażenie, że w tym roku we Wrocławiu jest wyjątkowo dużo hortensji bukietowych. Można je spotkać w wielu parkach oraz skwerach, tworzą naprawdę spore i bardzo fotogeniczne skupiska. I takie też tło wykorzystałam do ostatnich zdjęć, z typowo wakacyjną stylizacją: długą spódnicą z rozcięciami, którą znalazłam w lumpeksie już kilka lat temu oraz jasnym topem na ramiączkach. Ten zestaw często noszę latem w nieco luźniejszym wydaniu (do jasnych trampków lub klapek typu Birkenstock), a tym razem postanowiłam go nieco zmienić. Z kwiecistą opaską oraz klapkami na słupku prezentuje się bardziej kobieco i lekko elegancko. 

Top: New Yorker / Spódnica | Skirt: SH / Torebka | Bag: Sinsay | Buty: Shoes: Resserved

Zdjęcia: Asio









You Might Also Like

1 komentarzy

  1. Też mam takie wrażenie, że lato i wakacje mijają zdecydowanie za szybko. :D

    A stylizacja pięknie Ci wyszła. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)