Vintage Tartan Skirt

11/30/2021

Witajcie!


Nie mogę się pogodzić ze zmianą pory roku - wciąż nie wyczerpałam jeszcze tematu jesiennych stylówek, których mam w zanadrzu sporo. Chociaż w wielu miastach w Polsce spadł już pierwszy śnieg, to ja tak łatwo nie odpuszczam.

Dziś przychodzę z prawdziwą vintage perełką! Plisowana spódnica za kolano, w piękną czerwono-zieloną kratę to mój ostatni łup z drugiej ręki. Piękny fason z wysokim stanem pasuje do wszystkiego, ale najlepiej komponuje mi się z czernią. Wtedy spódnica nie jest przytłoczona innymi kolorami i dodatkami i stanowi ozdobę sama w sobie. W stylizacjach z nutką retro sprawdza się idealnie.

Spódnica | Skirt: Vintage / Sweter | Sweater: Sinsay / Botki | Boots: Zalando / Marynarka | Jacket: Bershka

Zdjęcia: Asio 











You Might Also Like

1 komentarzy

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)