Burgundy trench coat

5/28/2020

Witajcie!

Dziś w roli głównej elegancka narzutka w pięknym, bordowym kolorze! Obszerny fason, lejący materiał i możliwość podkreślenia talii paskiem sprawiły, że model ten polubiło mnóstwo kobiet. Narzutka jest naprawdę wielozadaniowa: ukryjemy pod nią zarówno mankamenty sylwetki i podkreślimy inne atuty. Można ją fajnie wystylizować praktycznie w każdym stylu - odnajdzie się w estetyce boho, codziennej casualowej, jak i nawet gotyckiej. Podejrzewam, że jeszcze nie raz będziecie ją mogli podziwiać w stylizacjach na blogu :)










Zdjęcia: Asio

Narzutka | Cape: Shein / Torebka i spodnie | Bag & trousers: Sinsay / Sandałki | Sandals: Reserved / Kapelusz i top | Hat & top: SH

Z kodem Saveit421 macie 15% zniżki do Shein działającego na terenie Europy. Aktualnie firma współpracuje z InPostem, także paczki docierają do Polski całkiem sprawnie - w niecałe dwa tygodnie od zamówienia przesyłka była już u mnie. 

You Might Also Like

3 komentarzy

  1. Całość bardzo fajnie się prezentuje. ;) Mnie najbardziej wpadł w oko top, naszyjnik i buciki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor i długość trencza mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Burgund idealnie pasuje do Twojego typu urody. To kolor elegancki i wyrafinowany, a także rzadko spotykany na naszych ulicach. Ja lubię stawiać też na modne dodatki. Mam torebkę w burgundowym kolorze, którą kupiłam w hurtowni toreb rok temu. Zakładam ją na wyjątkowe okazje. Kiedy chcę przełamać klasyczną stylizację bardziej kolorowym dodatkiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)