Burgundy Shirt Dress

6/03/2020

Witajcie!

Szukacie sukienki na co dzień, w której będziecie dobrze wyglądać? Polecam sukienkę koszulową! Elegancka i praktyczna szmizjerka to część garderoby, która świetnie wygląda na różnych typach sylwetek i można sobie na nią pozwolić bez względu na wiek. Czym się charakteryzuje? To po prostu dłuższa wersja klasycznej koszuli z podkreślającym talię paskiem, co czyni ją jednym z bardziej uniwersalnych i ponadczasowych fasonów. 
Dziś odsłona codzienna i typowo miejska - w towarzystwie trampek i praktycznej shopperki oraz z delikatną biżuterią. To tak zwany zestaw ,,na szybko", kiedy nie mam pomysłu na wymyślną stylizację lub zabawę dodatkami, a chcę wyglądać po prostu dobrze. Ostatnio prostota przemawia do mnie najbardziej! 









Zdjęcia: Asio

Sukienka | Dress: Shein / Trampki i torba | Sneakers & bag: Sinsay / Zegarek | Watch: Sajbazar / Biżuteria | Jewelery: Dedicante

Z kodem Saveit421 macie 15% zniżki do Shein działającego na terenie Europy. Aktualnie firma współpracuje z InPostem, także paczki docierają do Polski całkiem sprawnie - w niecałe dwa tygodnie od zamówienia przesyłka była już u mnie. 

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. pięknie Ci w tym kolorze :) sukienka ma świetny fason

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka. ;) Szmizjerki mi się podobają, ale nie mam żadnej w swojej szafie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor ma ta sukienka i idealnie pasuje do Twojej urody! Uwielbiam takie sukienki, zastanawiam się nad zakupem takiej granatowej lub z jeans'u.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sukienka ;)
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, właśnie wpadł nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste zestawy zawsze na tak, cenię bardzo prostotę. Sukienka ładna i z potencjałem. Można na wiele sposobów ją ograć ☺

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)