With or Without

6/11/2020

Witajcie!

Bufiaste rękawy zdobiące sukienki, marynarki, jak i bluzki i swetry, są popularne już od kilku sezonów. Obecne we wszystkich sieciówkach można znaleźć bardzo podobne modele ubrań właśnie z tym trendem i nie zanosi się, by szybko przeminął. Początkowo nie potrafiłam się dobrze odnaleźć z bufkami na ramionach, ale postanowiłam zaryzykować z czarną, niezwykle modną w tym sezonie sukienką z krepy. Fason ten jest dla mnie kompletnie nieoczywisty i raczej unikałam tego typu kroju, jednak człowiek do pewnych rzeczy dojrzewa i próbuję nowości ;) Sukienka fajnie prezentuje się zarówno w wersji saute, z prostymi dodatkami oraz z podkreśloną paskiem talią. Powiew świeżości w codziennej, klasycznej garderobie!

A Wam która wersja podoba się bardziej: z paskiem czy bez?









Zdjęcia: Asio

Sukienka i baletki | Dress & flats : Sinsay / Torba i pasek | Bag & belt: Reserved

You Might Also Like

2 komentarzy

  1. Podobają mi się bufiaste rękawy. ;) Co do sukienki to trudny wybór, ale chyba bardziej wolę ją w wersji z paskiem. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)