Flared midi skirt

7/06/2019

Witajcie!

Nie sądziłam, że tak ciężko będzie mi się zebrać po krótkiej przerwie od blogowania i na nowo zacząć pisać. Ale przyznam, że potrzebowałam trochę odpoczynku po intensywnych tygodniach i tryb ,,offline" zadziałał tylko na mą korzyść. Chociaż sporo jeszcze przede mną pracy, z miła chęcią wracam do robienia zdjęć i przygotowywania postów kosmetycznych.
Dziś proponuję zestaw bardzo luźny, wygodny i przewiewny - sprawdził się idealnie na fali ostatnich upałów, mimo że sporo zakrywał. Na słowa uznania zasługuje szczególnie brązowa spódnica midi, którą udało mi się upolować na tegorocznych wyprzedażach. Na ten model miałam chrapkę już od dłuższego czasu i bardzo ucieszył mnie fakt, gdy jego cena została sporo zmniejszona. Materiał jest bardzo przewiewny, pięknie się układa, a sam fason jest niezwykle uniwersalny i jest świetną bazą do tworzenia różnych stylizacji. I świetnie wpisuje się w styl vintage! Prosta, biała koszula i brązowe klapki tworzą bardzo prostą, klasyczną i lekką stylizację, w sam raz na lato. I do tego eleganckie kolczyki na deser :) 








Zdjęcia: Asio

Koszula | Shirt: Lidl / Spódnica | Skirt: Reserved / Klapki | Flats: Born2Be / Kolczyki | Earrings: Sajbazar

You Might Also Like

5 komentarzy

  1. Świetnie wyglądasz Kochana :) Spódnica i klapki - rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta spokojna stylizacja a jednak ma to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo w moim stylu :) oddawaj ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful style ! i like it!
    Love your blog, thank you for sharing.
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się podoba taki fason spódnicy i taka długość. Bardzo fajnie wygląda z białą koszulą. Do tego urocza torebka z apaszką. Tak lubię i sama nieraz tak robię. Świetnie wyglądasz :)) Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Staram się odpowiadać na wszystkie wiadomości. Jeśli chcesz to obserwuj ;)